توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای بازرگانی اسکندری منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج ، رویهها و خدمات بازرگانی اسکندری تغییراتی در آینده ایجاد شود ، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد.
لازم به ذکر است ، که استفاده مستمر شما از این سامانه ، به معنای توافق و پذیرش هرگونه تغییر احتمالی میباشد.
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود ، که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج نموده است ، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بازرگانی اسکندری میپردازد.
همچنین از آنجا که بازرگانی اسکندری یک وبسایت (خردهفروشی و عمدهفروشی) آنلاین است ، طبق قانون تجارت الکترونیک ، مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای ، به خرید کالا یا خدمات اقدام مینماید.
محصولات ارائه شده در وبسایت ، توسط بازرگانی اسکندری از واحدهای تولیدی معتبر و کارخانجات و برندهای رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود.
مسئولیتهای مربوط به کیفیت ، قیمت ، محتوا ، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش و تعهدات فروش محصول (در صورت استفاده از روش حمل بار عادی تا تکمیل مرحله بارگیری و در روش ارسال اکسپرس تا مرحله پایانی یعنی تحویل و تخلیه بار) بر عهده این مجموعه میباشد.
در صورت بروز تأخیر در پردازش سفارش شما ، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و بازرگانی اسکندری همواره تلاش خواهد نمود که محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تأمین نموده و عملیات بارگیری را آغاز و به سمت مقصد اعلامی ارسال نماید.
در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات موجود در جشنواره ، به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد. بازرگانی اسکندری مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید ، اقدام و فروش را متوقف نماید.
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات بازرگانی اسکندری استفاده مینمائید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به مجموعه ایمیل ارسال مینمائید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام شده و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد ، در اصل شما موافقت مینمائید ، که بازرگانی اسکندری به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی ، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی ، مخابراتی و مبتنی بر اینترنت به درخواست شما پاسخ دهد.)
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت مینماید ، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تأیید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای مجموعه از طریق آنها صورت خواهد پذیرفت.
.
توجه داشته باشید که 50004001182320 ، 90002095 ، 1000800888000 ، 10008663 ، 2000500666 ، تنها شمارههایی هستند که بازرگانی اسکندری از طریق آنها به منظور اعتبار سنجی و دیگر اهداف ، برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) و یا تماس ، ارسال میکند. همچنین این شمارهها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها ، خدمات و سرویسهای ویژه بازرگانی اسکندری را به اطلاع کاربران رسانیده و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آنها وجود نخواهد داشت.
در صورت مشاهده و بروز هرگونه تخلف ، مراتب را از طریق آدرس پست الکترونیک زیر به واحد پشتیبانی مجموعه اطلاع دهید.
پست الکترونیک :
بازرگانی اسکندری به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده مینمایند ، احترام گذاشته و با استفاده از تکنولوژی امنیتی روز دنیا ، از آن محافظت مینماید.
بازرگانی اسکندری متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را ، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سامانه بازرگانی اسکندری ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس ، از طریق هر یک از خدمات بازرگانی اسکندری ، مانند متن، گرافیک، آرم ، لوگو ، آیکون دکمه ، تصاویر، ویدئوهای تصویری ، موارد قابل دانلود و کپی ، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط بازرگانی اسکندری ، جزئی از اموال این مجموعه محسوب شده و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار بازرگانی اسکندری است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای بازرگانی اسکندری محفوظ میدارد.
علاوه بر این، اسکریپتها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط بازرگانی اسکندری و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار بازرگانی اسکندری میباشد و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی را به دنبال خواهد داشت.
کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات ، مشخصات فنی ، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت بازرگانی اسکندری و یا هر یک از خدمات و یا مطالب ، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری ، هر گونه استفاده از داده کاوی ، روبات ، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نخواهند بود و کلیه این حقوق به صراحت برای بازرگانی اسکندری محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات بازرگانی اسکندری ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود بوده و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تأیید بازرگانی اسکندری برای ارتباط با شما ، پایگاه رسمی ما ، یعنی آدرس وبسایت مجموعه میباشد.
با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و ، با شما تماس نخواهیم گرفت.
وب سایت بازرگانی اسکندری ، هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از Eskandarient.ir و ساب دامینهای مرتبط با دامنه اصلی مانند shop.Eskandarient.ir نداشته و همچنین ، به منظور آسایش شما عزیزان ، در تلگرام ، واتس اپ و ایتا ، امکان گفتگو با مرکز تماس مشتریان را فراهم نموده است.
کاربران جهت برقراری ارتباط ، تنها میتوانند از آیدیها و آدرسها و شمارههای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده نمایند.
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران و کلیه سفارشهای ثبت شده ، در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. بازرگانی اسکندری به مشتریان خود در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 الی 20 و پنجشنبهها از 8 الی 14 امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت بازرگانی اسکندری به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل ، در صف پردازش قرار میگیرند. بازرگانی اسکندری همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با این وجود ، در صورتی که موجودی محصولی در بازرگانی اسکندری به پایان رسد ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای بازرگانی اسکندری محفوظ بوده و مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده ، محصول دیگری را جایگزین نماید.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری ، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز و عودت داده خواهد شد.
بازرگانی اسکندری مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف نموده و کلیه
سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری ، پردازش و ارسال خواهد شد.
حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی ، برای بازرگانی اسکندری محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سامانه ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری ، برای بازرگانی اسکندری محفوظ است.
بازرگانی اسکندری در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت بازرگانی اسکندری میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود ، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری ، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشند ، بازرگانی اسکندری جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری ، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست نماید.
کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی بایستی با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق ، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهند بود.
لذا خریداران محترم می بایست با ارائه اطلاعات هویتی خود بر طبق کارت ملی ، اقدام نمایند.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش ، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده ، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش ، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود ، هنگام ثبت نام ، با انتخاب گزینه ” شخص حقوقی ” و وارد کردن مشخصات شرکت/سازمان مورد نظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام نمایند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند ، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش ، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
در بازرگانی اسکندری ، در صورتیکه روش حمل اکسپرس را انتخاب نمائید ، در پروسه ثبت سفارش تنها مبلغ خرید محصول/محصولات را پرداخت مینمائید و کرایه حمل بار استعلامی ، بایستی نقداً در مقصد هنگام تحویل و تخلیه بار ، به راننده پرداخت گردد.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل ، دقیق و قابل استناد باشد.
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد ، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید ، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید ، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود نداشته و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد ، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان بازگرداندن مبلغ آن وجود نخواهد داشت.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند.
همچنین تا پیش از ثبت نهایی ، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت ، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.
بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند ، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفتانگیز که دارای محدودیت تعداد هستند ، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی نمایند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که بازرگانی اسکندری هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهای رها شده در سبد خرید ، ندارد.
هدف از ایجاد بخش نظرات در بازرگانی اسکندری ، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات دیجیکالا با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت ، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید ، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود ، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. بازرگانی اسکندری در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت ، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی بازرگانی اسکندری دربارۀ محتویات نظر نیست ; لذا از کاربران محترم تقاضا میشود ، نظرات را اصل و پایۀ انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادهی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
۲. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
۳. نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
۴. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
۵. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه بهصورت مطلق.
۶. جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
۷. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوالکردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در تیکت پشتیبانی واقع در پیشخوان کاربری و یا از طریق درگاه ارتباطی تلفن گویا ( 021-284275) مطرح نمائید.
۸. کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث عدم تایید نظر کاربر میشود.
۹. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتوگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفتوگو دارد، تایید نخواهد شد.
۱۰. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین ، در سایت منتشر کنند ؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت ، جانبدارانه یا اشتباه یافتید ، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
۱۱. از طریق صفحه اصلی محصول ، میتوانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا بههیچوجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده ، دربارهی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
۱۲. در نظرات خود ، از بزرگنمایی یا اغراق دربارهی قوتها یا ضعفهای محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغهآمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
۱۳. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینکدادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید.
۱۴. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
۱۵. کاربران میتوانند نقد و انتقاد خود را ، درباره مجموعه بازرگانی اسکندری ، در قسمت مربوط اعلام کنند(تکمیل فرم مشاوره رایگان)کارشناسان مجموعه با سرعت هر چه تمام تر پیگیری خواهند نمود ؛ لذا هیچگونه نقدی را دربارهی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
۱۶. توجه داشته باشید ، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
۱۷. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
۱۸. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاهکردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمهی تایید نظرات کاربران است.
۱۹. کامنت هایی که با عرف جامعه مغایر و یا از عبارات ناشایست استفاده شده باشد ، تایید نخواهند شد.
شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:
– بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسمالخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
– برای آگاهی از تغییرات قیمت از صفحه اصلی محصول، در سایت استفاده کنید و بههیچوجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» سوال نفرمائید.
– از پرسش و پاسخ دربارهی آدرس سایر فروشگاههای فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری نمائید.
– پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
– از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکههای اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.
توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان بازرگانی اسکندری (شماره تلفن28428382-021) تماس حاصل نموده یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواستها یا پیشنهادها، انتقاد یا شکایت های خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به آدرس info@Eskandarient.ir ایمیل ارسال نمائید.
** توجه توجه **
بازرگانی اسکندری به هیچ وجه محصول/محصولات فروخته شده ، بارگیری یا ارسال شده را باز نخواهد گرداند.
زیرا پروسه رزرو محصول در کارخانه ، بارگیری و ارسال به هیچ عنوان قابل برگشت نیست.
لذا لطفاً در انتخاب و ثبت سفارشات خود کمال دقت را به عمل آورید.
بازرگانی اسکندری همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسند. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و همکاری با معتبرترین شرکتهای حمل و نقل دارای مجربترین رانندگان وسائل نقلیه سنگین ، هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است بازرگانی اسکندری تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت شما را جبران مینماید.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل بایستی در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش ، به واحد فروش بازرگانی اسکندری اطلاع داده شود و پس از اقدام به هماهنگیهای لازم با خریدار و شرکت حمل و نقل مربوطه ، در صورت تایید کارشناسان بازرگانی اسکندری ، مبلغ قسمت آسیب دیده محصولات ، به خریدار عودت داده خواهد شد.